Cara Dapatkan Untung

CARA MENDAPAT KEUNTUNGAN MENJUAL TUPPERWARE 
(KEPADA YANG BERMINAT)

Bagi ahli-ahli yang ingin tahu, saya dedahkan cara-cara peniaga Tupperware mendapat keuntungan daripada jualan Tupperware:

1) Untung Runcit


- Ahli Tupperware layak menikmati diskaun 25% atas setiap belian di Katalog. Memang murah dan berbaloi2 . Apatah lagi membeli barang-barang limited release.
- So apa lagi- mark up harga jual dari situ.

2) Untung Komisyen

- Keuntungan ini kita akan dapat secara bulanan dalam bentuk cash (akan ditransfer dalam account bank kita).

- Caranya hanya memperkenalkan sekurang-kurangnya 2 org ahli baru dan mencapai minimum sales iaitu RM500 . RM500 ni harga katalog tau bukan harga ahli. Cuba anda tolak 25% daripada RM500. Itulah harga sebenar sales yang perlu kita buat.

- Mungkin ada yang kata susah nak buat tapi sebenarnya amat mudah. Beli barang untuk diri sendiri pun kadang-kadang terlebih RM500 kan. hikhik.

- Bukan susah untuk memperkenalkan ahli baru kerana Tupperware amat digemari ramai . Dalam masa 2 minggu join, saya telah mendapat 4 org ahli baru. Sedangkan saya tidak pandai berniaga dan amat malu untuk memperkenalkan diri sebagai penjual Tupperware pada masa itu. Rakan saya ada juga yang belum jadi ahli tetapi dah ada 2 org ingin jadi ahli bersama (3 org register serentak) Hebatkan? Segalanya tidak mustahil.

Jom join TEAM TITANIUM under Ummi. Nanti semua ummi akan ajar dan suapkan. Janji korang kena rajin je. Malas-malas taknak sebab orang malas ni takkan kemana melainkan dia mereput situ sorang diri

Yang berminat terus hello kak leha ok?

Ummi Naura
Director Tupperware
0172724012

No comments:

Post a Comment